چھاتی کے کینسر کے دوبارہ ہونے کے خوف سے نمٹنا

 چھاتی کے کینسر کے دوبارہ ہونے کے خوف سے نمٹنا

Upset Girl Photo
#M.A Blog

تکرار ایک ایسی چیز ہے جو مجھے پریشانی کا باعث بنتی ہے حالانکہ میرے تازہ ترین CT اسکین میں کوئی ترقی نہیں دکھائی دیتی ہے۔ میرا دماغ پہلے خوفناک خیالات کی طرف دوڑتا ہے، "یہ کب تک چلے گا؟ کیا میں اپنے بچوں کو بالغ ہوتے دیکھوں گا؟ ماضی کے صدمے نے مجھے چوکنا کر دیا ہے۔ میں ہمیشہ دوسرے جوتے کے گرنے کا انتظار کرتا ہوں۔ اچھے نتائج سے لطف اندوز ہونے سے پہلے خوف پر کارروائی کرنے کی ضرورت ہے۔

ابتدائی مرحلے اور میٹاسٹیٹک بریسٹ کینسر (MBC) کے ساتھ رہنے والے لوگوں میں یہ خوف غیر معمولی نہیں ہیں۔

تکرار کیا ہے؟
Recurrence Photo

Recurrence/
تکرار

یہ کینسر ہے جو بار بار ہوتا ہے یا ایک مدت کے بعد واپس آتا ہے جس کے دوران اسکینز اور دیگر اسکریننگ ٹولز پر کینسر کا پتہ نہیں چل سکا۔ کینسر اسی جگہ پر واپس آسکتا ہے جس میں اصل (پرائمری) ٹیومر یا جسم میں کسی اور جگہ پر آ سکتا ہے۔

فی الحال، میں NED کی حیثیت پر ہوں، جس کا مطلب ہے "بیماری کا کوئی ثبوت نہیں۔"

میرے جسم میں اس وقت کوئی کینسر نہیں پایا جا سکتا۔ یہ وہ بہترین نتیجہ ہے جو آپ میٹاسٹیٹک بریسٹ کینسر کے ساتھ رہتے ہوئے حاصل کر سکتے ہیں۔ مجھے خوشی ہے کہ میرا علاج کی پہلی لائن ابھی بھی کام کر رہی ہے لیکن یہ بھی جانتا ہوں کہ ایک دن یہ ناکام ہو جائے گا۔ میٹاسٹیٹک بریسٹ کینسر ریسرچ، سپورٹ، اور آگاہی تنظیم کے مطابق، حقیقت یہ ہے کہ ریاستہائے متحدہ میں ہر روز 115 افراد میٹاسٹیٹک چھاتی کے کینسر سے مرتے ہیں۔

یہ ایک جذباتی لمحہ تھا جب میرے آنکولوجسٹ نے 2018 میں مجھے آنکھوں میں دیکھا، اور مجھے بتایا کہ کینسر واپس آجائے گا۔ اس نے کہا، "میں آپ سے دہائیوں کا وعدہ نہیں کر سکتی، لیکن میں آپ کو مزید سال دے سکتی ہوں۔" میں نے اس ایماندارانہ جواب کا احترام کیا۔

تب سے، میں اسکین کے وقت کے ارد گرد اپنی سانس روکتا ہوں۔ "Scanxiety" ایک ایسی چیز ہے جس سے کینسر کی کمیونٹی میں ہم میں سے بہت سے لوگ گزرتے ہیں۔ طبی ٹیسٹوں سے پہلے اور اس کے دوران تناؤ محسوس کرنا عام بات ہے، نیز ٹیسٹ کے نتائج کا انتظار کرنے کی مدت۔

ہم میں سے جو ذہنی بیماری اور میٹاسٹیٹک چھاتی کے کینسر کے ساتھ رہتے ہیں انہیں اضافی جدوجہد کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ بائپولر ڈس آرڈر کی علامات کینسر سے متعلق میری پریشانی کو بڑھاتی اور بڑھا دیتی ہیں۔ جذبات میرے کینسر کی تشخیص سے بچنے سے لے کر میرے جسم میں گھسنے والی اس بیماری کے بارے میں بہت زیادہ آگاہ ہیں۔ بے قابو اضطراب آپ کو کھا سکتا ہے، لہذا اس سے صحت مند طریقے سے نمٹنا ضروری ہے۔

چھاتی کے کینسر کی اس تشخیص سے نمٹنے کے چند سالوں کے بعد، میں ان لوگوں کی تلاش میں گیا جو ایم بی سی کے ساتھ توقع سے زیادہ طویل زندگی گزار رہے ہیں۔ وہ وہاں اپنی بہترین زندگی گزار رہے ہیں، یہ ثابت کرتے ہوئے کہ میٹاسٹیٹک بریسٹ کینسر کو موت کی سزا نہیں ہونی چاہیے۔ لوگ اس بیماری کے ساتھ زیادہ دیر تک اور زندگی کے بہتر معیار کے ساتھ جی رہے ہیں۔ اس سے مجھے بہت زیادہ امید ملتی ہے اور ان بے چین احساسات کو زیادہ قابل برداشت بناتا ہے۔

دوبارہ ہونے کے خوف سے نمٹنے کا ایک اور طریقہ یہ ہے کہ میں اپنی تھراپی اپائنٹمنٹس کو یقینی بناتا ہوں جہاں میں اپنی ذہنی اور جسمانی صحت دونوں کو سنبھالنے کے لیے نئی تکنیکیں سیکھ رہا ہوں۔ میں چھاتی کے کینسر اور سنگین ذہنی بیماری کے علاج کے لیے دوائیں لیتا ہوں۔ آپ کے سفر میں آپ کی مدد کے لیے دوا لینے میں کوئی شرم کی بات نہیں ہے۔

تعلیم اضطراب کو کم کرنے میں معاون ہے۔ ایک حالیہ ویبینار میں جس میں میں نے چھاتی کے کینسر سے پرے زندہ رہنے کے ذریعے شرکت کی تھی، دوبارہ ہونے کے خوف سے نمٹنے میں مدد کے لیے کچھ خیالات پیش کیے گئے۔

ایک اہم راستہ تندرستی پر توجہ مرکوز کرنا تھا اور آپ کیا کنٹرول کرسکتے ہیں۔ میں صحت کے قابل انتظام اہداف پر توجہ مرکوز کرنے کا انتخاب کرتا ہوں جیسے زیادہ پانی پینا اور روزانہ چہل قدمی کرنا۔ میں اس بات سے بھی آگاہ ہوں کہ میں اپنے جسم میں کون سی خوراک ڈال رہا ہوں۔

اپنے اردگرد کے ماحول کا خیال رکھنا بھی فائدہ مند ہے۔ ہم جو محسوس کر رہے ہیں اور سوچ رہے ہیں اس کا بغور مشاہدہ کرنے سے ہمیں ان محرکات سے آگاہ رہنے میں مدد مل سکتی ہے جو اضطراب کو جنم دیتے ہیں۔

ایک اور ٹول جس کا ذکر کیا گیا ہے وہ ہے جو میں ہر روز کرتا ہوں، جو کہ زہریلی مثبتیت کے بغیر شکر گزاری کی مشق کرنا ہے۔

جریدہ رکھنا اور لکھنے میں وقت گزارنا بھی ان مشکل خیالات کو سلجھانے کا ایک طریقہ ہے۔ احساسات کو محسوس کریں، اور پھر ان کو شکرگزار سے بدل دیں۔

چھاتی کے کینسر کے بارے میں ایک ایسے دن سوچنا جب میں اپنے جذبات کو کنٹرول کرنے کے لیے جدوجہد کر رہا ہوں، مجھے ایک افسردہ واقعہ میں دھکیل سکتا ہے۔ دماغی بیماری پر قابو پانے کے لیے جو مہارتیں میں سیکھتی ہوں وہ اس وقت میری مدد کرتی ہیں جب میرے ذہن میں تکرار کا خوف ابھرتا ہے۔ اگر مجھے معلوم ہوتا ہے کہ یہ افواہیں پھیلانے والے خیالات بن رہے ہیں، تو میں اس کے بارے میں اپنے فراہم کنندہ سے بات کرتا ہوں۔

اگرچہ تکرار کا خوف کبھی کبھی میرے راستے میں آ جاتا ہے، امید میری رہنمائی کرتی ہے۔ ایم بی سی کے علاج پر بہت زیادہ تحقیق اور ٹارگٹڈ تھراپی ہے، اور اس سے مجھے امید ملتی ہے۔

لوگ زیادہ بیماری سے پاک سال جی رہے ہیں، اور میں ان میں سے ایک ہوں۔

Post a Comment

1 Comments